تزيين توت فرنگي با شكلات

آموزش آشپز رايگان

تزيين توت فرنگي با شكلات

۱۶۷ بازديد

با دو روش بسيار آسان توت فرنگي ها را با شكلات تزيين كنيد.

مواد لازم براي تزيين توت فرنگي با شكلات : توت فرنگي ترافل هاي رنگي شكلات قهوه اي آب شده شكلات آب شده سفيد طرز تهيه توت فرنگي تزيين شده : ابتدا 2/3 توت فرنگي را داخل شكلات آب شده سفيد ببريد و طبق روال قبل صبر كنيد تا اضافات شكلات بريزد و سپس به مدت 3 الي 4 ساعت داخل يخچال بگذاريد. سپس توت فرنگي ها را از يخچال درآورده و داخل شكلات آب شده قهوه اي دو بار به صورت مورب مطابق شكل زير داخل كرده و روي قسمتي كه با شكلات سفيد پوشيده شده است با سرقيف ريز با شكلات قهوه اي نقطه هاي كوچكي بگذاريد. در انتها به مدت 3 الي 4 ساعت داخل يخچال بگذاريد.

نحوه تزيين توت فرنگي, ايده هاي تزيين توت فرنگي

EXloxblog.comEX

با دو روش بسيار آسان توت فرنگي ها را با شكلات تزيين كنيد.

مواد لازم براي تزيين توت فرنگي با شكلات : توت فرنگي ترافل هاي رنگي شكلات قهوه اي آب شده شكلات آب شده سفيد
طرز تهيه توت فرنگي تزيين شده : ابتدا 2/3 توت فرنگي را داخل شكلات آب شده سفيد ببريد و طبق روال قبل صبر كنيد تا اضافات شكلات بريزد و سپس به مدت 3 الي 4 ساعت داخل يخچال بگذاريد. سپس توت فرنگي ها را از يخچال درآورده و داخل شكلات آب شده قهوه اي دو بار به صورت مورب مطابق شكل زير داخل كرده و روي قسمتي كه با شكلات سفيد پوشيده شده است با سرقيف ريز با شكلات قهوه اي نقطه هاي كوچكي بگذاريد. در انتها به مدت 3 الي 4 ساعت داخل يخچال بگذاريد.

نحوه تزيين توت فرنگي, ايده هاي تزيين توت فرنگي

تزيين توت فرنگي براي روز مرد و پدر

شكلات آب شده را داخل كاسه اي ريخته و توت فرنگي را داخل شكلات آب شده بچرخانيد و صبر كنيد تا شكلات اضافي آن بريزد. سپس آن را در ترافلهاي رنگي برده و به مدت 3 الي 4 ساعت در يخچال بگذاريد.

تزيين توت فرنگي براي روز مرد,آموزش تزيين توت فرنگي

تزيين توت فرنگي با شكلات و ترافل

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد